Avatar billede Weicher Praktikant
05. september 2017 - 19:50 Der er 4 kommentarer

iPad lukker ned

Jeg har et problem med min iPad. Den lukker en gang imellem ned hvis jeg ser tv på Yousee app. Det sker også hvis jeg spiller spil på ipad'en.
Er der nogen der ved hvad der er galt?
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2017 - 20:46 #1
Under indstillinger kan man sætte den til aldrig at slukke af sig selv.
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2017 - 15:41 #2
Ingen respons fra spørger, så jeg forlader spørgsmålet.
Avatar billede Weicher Praktikant
07. september 2017 - 19:35 #3
Beklager manglende respons.
Det er mens jeg spiller på iPad den lukker spillet og der går en stykke tid inden den så viser sidste side jeg var på..
Det samme sker når jeg ser tv på Yousee app'en.
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
14. september 2018 - 14:56 #4
Robotterne har åbenbart overtaget tråden. Kan den lukkes/slettes?