Avatar billede Jane Lehmann Larsen Praktikant
06. september 2017 - 18:46 Der er 3 kommentarer

App til aktivitetsarmbånd

Hej, jeg har købt er altivitetsarmbånd der bl.a. Kan tælle skridt, måle afstand osv. Den app der følger med synes jeg ikke er god. Derfor er mit spørgsmål: Findes der en app man kan bruge i stedet? Eller kan man kun bruge de apps der følger med disse armbånd. Den sender til tlf via Bluetooth, så jeg håbede det var muligt - men kan desværre ikke finde ud af det 😀
Mange hilsner Jane

(Det er et Denver BFA-10 og bruger en app med samme navn)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
06. september 2017 - 20:10 #1
Det vil kun være app'en til armbåndet, der kan opsamle data fra det. Der kan så være overførsel af data til Apples egen fitness-app, men det skal stadig via Denvers app først.
Avatar billede Jane Lehmann Larsen Praktikant
06. september 2017 - 20:30 #2
Tak for svar. Problemet er at jeg ikke har Apples fitness app/apple watch app på min iPhone. Det er en iPhone 6 og efter hvad jeg kan læse mig frem til, skulle den være installeret på min tlf da jeg købte den. Har søgt efter den men kan ikke finde den. Som om man ikke selv kan installere den.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
07. september 2017 - 09:40 #3
Det kan du heller ikke - det er derfor jeg skriver, at info skal kunne videregives til den.

Der er en god artikel om emnet her:
https://www.wareable.com/apps/how-to-use-apple-health-iphone-fitness-app-960