Avatar billede Slettet bruger
10. september 2017 - 12:30 Der er 2 kommentarer

spørgsmål ang kunde anmeldser hjemmesider

jeg vil hører om nogen der ude kender til om der findes nogen hjemmesider ude på nettet. altså nogen, hvor man fx kan læse om kunde anmeldeser mht alle mulige slags varer, fx tøj , sko, og sminke, samt alle mulige  ting. hvis nogen gør så smid gerne et par link .

og en anden fx hvis nogen ved om det findes , hvor der er kunde anmeldelser ang alle mulige alternative behandlere .

På forhånd tak for jeres svar tilbage. ..
Avatar billede INK Ekspert
10. september 2017 - 12:40 #1
Avatar billede Slater Ekspert
10. september 2017 - 14:20 #2
#1: Virker måske til behandlere, så længe de har deres egen webside, men til de andre produkter? Nej.