Avatar billede finb Ekspert
12. september 2017 - 08:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ebay - forsvundet ?

Underligt,
jeg fulgte nogle varer på eBay (gemte dem i min liste),
men før udløbet af auktionerne, var varerne pludselig ikke mere i min liste ?

Og varerne var annonceret som auktion, IKKE som "Buy it now", hvor varen jo pludselig kan være solgt.

Og varerne stod heller ikke i "Ended"-listen efter auktionens udløb.
Det er sket flere gange.

Har du prøvet det samme ?
Er der fejl i eBay ?
Er jeg hacket ?
Tak
Avatar billede claes57 Ekspert
12. september 2017 - 08:50 #1
et gæt er, at varerne er solgt på anden platform og derfor aflyst på ebay
Avatar billede finb Ekspert
12. september 2017 - 09:51 #2
Godt gæt - men jeg synes, jeg har set,
at man "committer" sig til at sælge,
hvis man annoncerer på eBay ?
Avatar billede finb Ekspert
14. september 2017 - 10:40 #3
du havde ret, ebay skriver:

""'Item you were bidding on is gone'
An item you were looking at or bidding on may be removed from eBay because:
• The seller ended the listing early. Most sellers explain why at the top of the listing.
• Another buyer used Buy It Now, so the listing ended immediately
• There was an issue with the listing, so we removed it. When this happens, we email bidders to explain why. If you don't see this email in your inbox, check your junk/spam folder.

If you've purchased the item and can't find it, look for it in the following places:
•Purchase history – Be sure to check through all sections,including Canceled items, Canceled invoices, and Returns and canceled orders
•A confirmation email – If you bought the item as a guest, the listing won't appear in your purchase history. Instead, look for the eBay guest order confirmation email you received after you bought the item. This email includes all order details.

If you already paid for the item and didn't receive it, or it doesn't match the seller's description, you may be covered by the eBay Money Back Guarantee.""