Avatar billede Dudevonshibby Praktikant
13. september 2017 - 15:53 Der er 6 kommentarer

kan ikke kopier over på ekstern harddisk, men kan kopir fra ekstern til pc?

Kan ikke flytte filer over på ekstern harddisk, men kan flytte fra den til min pc'er. har tjekket at ekstern er NTFS og systemet siger at der ingen fejl er??

Har prøvet på alle 4 USB-porte men intet virker?

håber at I derude kan hjælpe mig :-)
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2017 - 16:39 #1
Når du kan flytte data fra den eksterne til din PC, kan du altså godt se den eksterne.
Hvor stor er den disk og hvor meget friplads er der?
Prøv at højre klikke på den og gå i egenskaber / funktioner og lad windows undersøge den.
Hvad er den for en PC, bærbar eller stationær, og hvilken Windows version?
Avatar billede eurositi Ekspert
13. september 2017 - 16:46 #2
Får du nogle fejlmeddelelser, når du forsøger?
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2017 - 23:08 #3
du skal have skrive rettigheder på den for at kopiere noget til den.
hvis du tager højreklik drevet, så egenskaber, der kan du se hvem der har skriverettigheder.

nu går du i avanceret, og vælger enten din bruger eller administrator.
så kan du "tage ejerskab". nu ejer din bruger/admin disken. så kan du skrive til den.
Avatar billede Dudevonshibby Praktikant
15. september 2017 - 09:18 #4
Eksternen er på 3TB og er 2TB fri på den.
jeg køre Windows Vista på en bærbar Lenovo, ældre sag

den siger hver gang  "ugyldig MS-DOS-funktion"?

og Windows melder ingen fejl når den visus tjekker den eller scanner eksternen

har prøvet at give mig Bruger fuld kontrol over harddisken, uden  held.

hvad er næste skridt?

og tak for at I ville hjælpe mig :-)
Avatar billede jalved Ekspert
15. september 2017 - 12:58 #5
Hvor længe har du haft problemet og er det et pludseligt opstået problem?
Avatar billede Dudevonshibby Praktikant
19. september 2017 - 11:14 #6
Det er kommet inden for de sidste 2mdr.