Avatar billede MartinW96 Novice
16. september 2017 - 15:52 Der er 4 kommentarer

Feedback hjemmeside

Hej
Jeg søger noget feedback på siden: http://listeeksperten.dk/ hvad fungerer godt og hvad kan optimeres?
Der er billeder på vej af produkterne :-)

God weekend.
Avatar billede jalved Ekspert
16. september 2017 - 16:58 #1
Jeg synes, den store blå firkant på forsiden er for dominerende.

Jeg mangler kontaktoplysninger med fx en adresse. Og siden er generelt lidt anonym, så man mangler en fornemmelse for, hvem man egentlig handler med.

I kan overveje at smide et telefonummer helt op i headeren, så det er noget af det første, man ser. Ellers skal man lede efter det.

Personligt ville jeg flytte lidt om på menupunkterne for oven. Inspiration flyttes til andet punkt. Og kontakt os helt ud til højre.
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
16. september 2017 - 21:30 #2
Det blå felt er overflødigt og for stort. Hvorfor er der en lastvogn?
Stort udvalg i hvad? Skriv evt. stort udvalg i trælister øverst over menuen og drop det blå felt.

Hvad er standardsortering? Normalt er dette felt som standard sat til popularitet, som er ret ubrugelig Vælg hellere pris som er det folk normalt vil sortere efter

Der mangler billeder, det er vigtigt

Den hvidmalede skyggeliste er ikke under malede lister, men kun under skyggelister

Under "håndlister" Jeg aner ikke hvad det er og får heller ikke svar i teksten
"Vi har samlet et stort udvalg af håndlister i forskellige træsorter og profileringer"
Dette er overflødig tekst. uden informationsværdi. Specielt når det store udvalg er 6 lister. Skriv detaljeret hvad håndlister er og hvad de bruges til, det er godt SEO mæssigt og som kundeinfo. Tilsvarende for andre lister.

Ellers god overskuelig side. Jeg tror også ideen er god nok, lister er dyre.

Der mangler kontaktoplysninger adresse tlf. Fortæl også gerne lidt om firmaet, er det et enmandsfirma lavet af en der virkelig brænder for lister ( og det er helt OK ) eller en stor trælasthandel?

"På lager har vi et kæmpe udvalg indenfor trælister, hvor vi har placeret en oversigt over alt vi er lagerførende med på nuværende tidspunkt." Sætningen er uforståelig

Der står "Vi producerer også trælister præcis som du ønsker." I så fald er det jo både savværk og listehandel. Hvis det er rigtigt bør det underbygges med billeder fra lager og produktion og adresse. Hvis det bare dækker over at du videresælger lister bør det ikke fremgå som om du/I selv laver dem. Det er helt OK bare at være forhandler.

Det er en god ide med artiklerne under inspiration både som info for kunder og som SEO værdi.
Avatar billede Anders Juniormester
19. september 2017 - 15:45 #3
Før at jeg ville købe via siden, skal der være adresse, tlf. nr. og cvr. nr. i footeren.

Herudover ville det være rigtig godt med nogle anbefalinger fra tidligere kunder.

Noget mere information om firmaet bag hjemmesiden. Har i et lager / firma kontor, så sæt et billede ind, det er igen med til at understøtte at i er et reelt firma.

Link også gerne til en Facebook page, der så igen indeholder jeres kontakt informationer. Herved viser i at i er nemme at komme i kontakt med, hvis der skulle opstå evt. problemer med levering osv.

Om end man kan lide trust pilot eller ej, giver det noget at linke til gode reviews på deres site. Det er igen med til at understøtte gennemsigtigheden i jeres firma.

Ellers er sitet overskueligt, og gør det let at finde dem man søger. Skriv i øvrigt gerne en masse artikler om alt der vedrører jeres produkt. Herved kan i få gratis og yderst målrettede besøgende fra Google. Det kræver blot tænker lidt søgeord ind i artiklerne og arbejder på at få nogle gode links fra andre relaterede hjemmesider.
Avatar billede MartinW96 Novice
21. september 2017 - 12:23 #4
Tak for jeres super gode feedback på siden! Jeg tager et kig på det hele :-)

Dbh,
Martin