Avatar billede NanoGeek Seniormester
18. september 2017 - 10:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

FTP adgang til en server hvor domænet har ændret DNS

Hej med jer.
Har nu kæmpet i nogle timer nu med at få adgang til en kundes tidligere FTP konto.

Tidligere server er: your-server.de

Han har desværre ændret til en ny server uden at få hentet filerne ned.

Hvad gør vi?

Har prøvet mange forskellige ftp adresser og ip-adresser til den gamle server, uden held.
Avatar billede wjens Guru
18. september 2017 - 10:31 #1
Der er vel ikke andet end at kontakte support hos den gamle host. Hvis din kundes konto er lukket er adgangen også lukket - og så kæmper du forgæves.
Avatar billede NanoGeek Seniormester
18. september 2017 - 10:50 #2
Jeg kan ikke finde frem til hvem der står for det?

Men kan få adgang til mysql og se andre oplysninger via dette link: https://konsoleh.your-server.de
Avatar billede wjens Guru
18. september 2017 - 11:18 #3
Din kunde må have betalt til nogen for den hosting. De må have en kontaktadresse, der kan give dig en direkte ftp adresse (hvis data stadig er tilgængelig).
Avatar billede NanoGeek Seniormester
27. januar 2018 - 19:50 #4
Det lykkedes desværre aldrig. Projektet blev droppet..