Avatar billede grzona Ekspert
18. september 2017 - 15:11 Der er 4 løsninger

opdater

hej eksperten. jeg har en mac som tit laver the death of hjul. Jeg har version OX X 10,5,8 hvordan og hvor får jeg opdateret det?
Avatar billede sd8220 Seniormester
18. september 2017 - 15:51 #1
Hvis den laver spindende badebold, kan det være på grund af for stor belastning.

Så når du skriver »opdateret«, så mener du nok, at du gerne vil have mere ram - hurtigere disk (du er ikke ved at have din disk fyldt, vel)?

Hvordan du opgraderer ram og disk, afhænger af din maskine - kig på ifixit.com, så kan du se, hvad der skal til.
Avatar billede INK Ekspert
18. september 2017 - 18:37 #2
Fortæl lige lidt mere om din Mac. Årgang, model etc.
Avatar billede grzona Ekspert
19. september 2017 - 18:44 #3
det er en version X 10.5.8
Avatar billede INK Ekspert
19. september 2017 - 19:05 #4
Ja, det er styresystemet, men selve maskinen? Tryk på æblet i øverste venstre hjørne. Hvilken model og fra hvornår?