Avatar billede Slettet bruger
19. september 2017 - 15:52 Der er 6 kommentarer

Microsoft konto aktivering fejl

Kan ikke logge på min microsftkonto i windows 8.1. Er sa belastende. Microsoft er vist godt klar over problemet. Men synes ikke rigtigt der sker noget og det er mnage dage siden. Nogen, der har et godt råd. Og ingen kommentarer om at hoppe på Windows 10, for det gør jeg IKKE
Avatar billede ErikHg Ekspert
19. september 2017 - 16:23 #1
Hvis ikke du allerede har prøvet så er her et link der måske kan være med til at løse problemet:

https://support.microsoft.com/da-dk/help/12429/microsoft-account-sign-in-cant

Ikke et ord om Windows 10 ;-)
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2017 - 16:35 #2
Virkede desværre ikke
Avatar billede ErikHg Ekspert
19. september 2017 - 17:17 #3
Jeg prøver at lede videre!
Avatar billede ErikHg Ekspert
19. september 2017 - 17:24 #4
Avatar billede ole_madsen Ekspert
19. september 2017 - 18:13 #5
Lidt mere beskrivelse af hvad du får af fejl? - og hvad du  har forsøgt for at løse problemet?
Avatar billede John Doe Praktikant
19. marts 2018 - 17:18 #6
Åh ja, kære Microsoft....
Det vil jeg også gerne bede om et fyldestgørende svar på:)

Vi havde tidligere problemer med office 365 email modtagere, når vi sendte emails fra https://www.nyttigbras.dk og dermed vores mailserver.

Vi forsøgte utallige gange at få problemet løst via Microsofts Portal:
https://sender.office.com/

Det viste sig, at være en lille opsætningsfejl på vores mailserver, hvor 'noname' i apache configutionen, på en eller anden måde, havde fået sig sneget ind som 'afsender' i headeren.

Denne 'lille fejl' var som at lede efter en nål i en høstak, idet alle andre email modtagere på andre domæner, ikke havde problemer med at modtage mail.

Så lad os endelig få et uddybende svar på spørgsmålet om muligt^^:)