Avatar billede JALA Juniormester
20. september 2017 - 10:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Brugt gamer PC, hvad skal den koste.

Hej,

Ville høre hvad prisen for nedenstående PC som er rimelig, skal bruges primært til StarCraft II, er ikke en haj og skal nok køre 2-4 timer om ugen, ellers bare en stationær, til at gå på nettet med.

CPU: Intel I3-2120 - 3,3 Ghz, 2 kerner, 4 tråde <-- Er intel I3 okay?
Grafikkort: HD Radeon 7750
Ram: 8 GB <-- Er det nok?
Harddisk: 1000 GB
Windows 10, styresystem

På forhånd tak,
Avatar billede Slater Ekspert
20. september 2017 - 10:40 #1
En i3 kan godt gå an, og 8 GB RAM er også helt fint, hvis du ikke forventer at køre nyeste spil i højeste indstillinger. Det der virkelig er problemet der, er grafikkortet. Et HD 7750 er gammelt og meget dårligt - du får ikke meget spilydelse ud af det i dag, og jeg vil ikke anbefale at købe det, næsten til nogen pris.
Avatar billede JALA Juniormester
20. september 2017 - 11:13 #2
Slater tak for svar, hvad med denne?

CPU: I7-920 2,67GHz
Grafikkort: GTX750
Ram: 9GB

Så vil jeg ikke forstyrre mere, men er en nærig røv, vil gerne have en pålidelig computer til SC II, men gider ikke ofre mere end 3.500 :S da jeg ikke skal spille særligt ofte
Avatar billede Slater Ekspert
20. september 2017 - 11:43 #3
Det grafikkort er en hel del bedre, selvom naturligvis stadig ikke toppen i dag - men til StarCraft 2 burde det være glimrende. Det er i hvert fald over de anbefalede krav fra Blizzard. Og samtidig en bedre CPU.

Hvis prisen ellers er rimelig, er det et fint køb til det.