Avatar billede Kasper Endrup Novice
21. september 2017 - 11:53 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Acrobat: Automatisk værdi i felter?

Jeg har oprettet en formular i Acrobat. Jeg ønsker at kunne indtaste bogstaver i ét felt, som automatisk vises i andre felter.

Umiddelbart kan det lade sig gøre, at sætte en egenskab på 'modtagerfelterne', at de skal beregne fx summen fra 'afsendelsesfeltet'. Dette virker, så længe man indtaster tal, fordi formularen beregner - men da behovet er, at indsætte tekst, virker det ikke, da der jo ikke kan beregnes på det. Værdien i modtagerfelterne bliver derved '0'.

Jeg tænker, jeg er ude i et JavaScript - kan nogen hjælpe?

/Kasper
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
21. september 2017 - 14:58 #1
Såvidt jeg husker, så laver du en kopi af feltet og paster det et andet sted, så burde det vise samme data som originalen. Prøv det ...
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
21. september 2017 - 15:23 #2
Har lige testet og det virker!
Copy/Paste er en herlig ting ;-D
Avatar billede Kasper Endrup Novice
21. september 2017 - 15:34 #3
Fantastisk - det virker også her. Du er en helt. :)

Tak for hjælpen.

/Kasper