Avatar billede madsby Mester
21. september 2017 - 15:17 Der er 4 kommentarer

Runtime error 75

Efter seneste opdatering af Win 10 får jeg en fejlmelding ( Runtime error 75 file acces error) når jeg forsøger at starte  programmet Legacy8.
Hvordan løses det problem?
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2017 - 15:40 #1
højreklik legacy8, og vælg at den skal køres som administrator

file access error ku tyde på at den vil læe eller skrive filer, den ikke må (som bruger)
Avatar billede madsby Mester
21. september 2017 - 22:24 #2
Tak for rådet, det virker desværre ikke. Der kommer stadig fejlmelding Run-time error 75.
Jeg har to maskiner hvor programmet virker på den ene.
I systemkonfiguration kan jeg se at den ene kører Normal start og den "dårlige" kører Valgfri start. men det er ikke muligt at ændre indstillingen  til Normal start.  Jeg ved heller ikke om det har nogen betydning.
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2017 - 03:14 #3
hvad med at afinstalle + slette det, og så ind med det igen ?
Avatar billede madsby Mester
22. september 2017 - 08:09 #4
Det har jeg prøvet. Har også prøvet med en systemgendannelse til fra før problemet opstod