Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
21. september 2017 - 19:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PB Messinger "Sluk for Samtale" Betyder ?

Jeg ved hvad "Slet Samtale" betyder i FB - Når man bruger PB i Messenger. Heller hedder det PM ?

Personal Massage

Personlog Besked

Men hvad sker der, hvis man "Slukker for en samtale" ?
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2017 - 22:04 #1
nogen har startet en "samtale" som du er medlem af. dermed bliver du ved med at modtage beskeder i den som nogen skriver.

når du forlader samtalen (gøres ved at bruge tandhjulet), så hører du ikke mere til den samtale, ever.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
21. september 2017 - 22:17 #2
TAK sidwave !
Avatar billede Nadia Praktikant
26. august 2018 - 10:38 #3
NÅr man ‘slukker’ for samtalen, vil den det skriver i samtalen vide det? For ellers kan der komme vigtige beskeder i samtalen, som afsenderen tror at man har set?