Avatar billede Sara2102 Praktikant
22. september 2017 - 12:43 Der er 2 kommentarer

Onenote oneline

Hej,

Jeg har et KÆMPE problem.
Jeg er hyppig bruger af onenote oneline, men lige pludselig kan jeg ikke logge på. den kommer med denne besked:

Noget gik galt, og vi kan ikke logge dig på i øjeblikket. Prøv igen senere.
Microsoft-kontoens logonserver har registreret for mange gentagne godkendelsesforsøg. Vent et øjeblik, og prøv igen.

Jeg har forsøgt at ændre min kode, men der er stadigvæk helt lukket ned. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.

Er der nogen der har oplevet noget lignende eller har gode råd?

Mvh
Sara
Avatar billede wjens Guru
22. september 2017 - 12:53 #1
Det ligner at nogen har forsøgt at gætte din adgangskode. Efter et vist antal forsøg uden held dømmer serveren timeout for din konto. Prøv igen lidt senere.

Forhåbentlig har du brugt en god adgangskode.
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2017 - 14:49 #2
Netop det har jeg også oplevet. Har læst at det måske er en DDL fejl. Under alle omstændigheder er det for omfattende, raparere. Få hellere en ny OneNote.
Jeg fandt nedenstående på nettet, som fjernede den eksisterende OneNote.
Efter fjernelsen gik jeg bare på nettet og søgte på OneNote free. Installerede den, og Microsoft synkroniserede den med mine to andre noter.
Gå i Windows PowerShell og skriv:
Get-AppxPackage -Name Microsoft.Office.OneNote | Remove-AppxPackage -Verbose
Og tryk enter.
Efter genstart kan OneNote igen installeres.