Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
23. september 2017 - 09:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Oprette en speciel "Skrift-Kuffert" i LibreOfficeWriter ?

Jeg har hørt (ved ikke om det passer), at man skulle kunne oprette en / flere specielle "Skrift-Kufferter" i Libre Office Writer.

Jeg har Linux Mint MATE 18.2

Grunden til jeg spørger, er, at der er mange skrifter i systemet, (automatisk installeret) - Skrifter som jeg ALDRIG bruger ...

Men heller ikke "tør slette" da mange er system skrifter (går jeg ud fra).

Så har jeg selv installeret skrifter, som jeg - hele tiden, bruger til dokumenter, fødselsdagskort o.s.v.

Men kan man have én skrift-kuffert til "System skrifter og skrifter man aldrig bruger ?

Og en anden skriftkuffert til "egne favorit skrifter, der bruges hele tiden ?

Således at skrift-rækken ikke bliver så lang.

Forstår I hvad jeg mener ?

God Lørdag + Med Venlig Hilsen *Jørn*
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
23. september 2017 - 19:52 #1
Nåh ...
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
24. september 2017 - 13:09 #2
NIX ?
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
24. september 2017 - 16:38 #3
Bob Bob ...