Avatar billede lurup Ekspert
24. september 2017 - 15:22 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Opstarte Google Chrome i Inkognito?

Jeg skal starte  op i  Google Chrome i Inkognito med google som startside.

Det har virket her men gør det ikke længere ??? En der kan hjælpe med det ??
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2017 - 15:29 #1
Højre hjørne øverst. Der finder jeg det altid.
Avatar billede jalved Ekspert
24. september 2017 - 15:34 #2
Evt. Ctrl + Shift + N
Avatar billede lurup Ekspert
24. september 2017 - 16:24 #3
Jeg Skal have det som start side på min maskine. Grunden til det er at jeg arbejder på en skole med mange bruger som glemmer at logge af.
Kan man ellers lave så google sletter alle spor / koder / login  efter sluk
Avatar billede jalved Ekspert
24. september 2017 - 16:50 #5
En måde kunne være:

Indstillinger --> vis avancerede indstillinger --> Indstillinger for indhold --> Hak af i Gem kun lokale data, indtil du lukker browseren.
24. september 2017 - 16:52 #6
Højre click på shortcut.
Egenskaber
Fane Genveje
Distination:
"C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe"
ændres til:
"C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe" -incognito
Avatar billede jalved Ekspert
24. september 2017 - 16:55 #7
Du kan også finde nogle add-ons til Chrome, hvor du kan styre lidt bedre, hvad du sletter - fx Auto History Wipe.
Avatar billede lurup Ekspert
24. september 2017 - 18:28 #8
Tak for hjælpen
Avatar billede 220661 Ekspert
24. september 2017 - 21:07 #9
Velbekomme. Ser man i Linket #4 er det samme løsning her som i #6. :-)