Avatar billede JMDJ Praktikant
27. september 2017 - 17:05 Der er 5 kommentarer

lagringsplads mail på iphone

Har afinstalleret mail, men der er stadig "brugt" 2,93 gb...?
Hvordan får man det væk ?
(tlf har været slukket helt, efter fjernelse af app)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
27. september 2017 - 20:23 #1
Joh - men er de 2,93GB forbrugt plads lige nu, eller er det forskellen fra før til nu?
Avatar billede JMDJ Praktikant
28. september 2017 - 11:08 #2
Det er efter mail-app'en er slettet , og efter genstart af tlf.
I "lagringsplads" under mail står der 2,93gb forbrugt.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
30. september 2017 - 13:28 #3
Det tyder jo bare på, at de 2,93GB er den plads, der reelt er forbrugt af OS og andre applikationer. Det kan du ikke gøre noget ved - accepter det eller udvid, hvis du har pladsproblemer.
Avatar billede JMDJ Praktikant
30. september 2017 - 15:09 #4
Næhh...
In/af-installerede 3 gange... Lidt bøvlet, men er nu nede på de reelle ca. 1gb.
Så ved "vi" det, til en anden gang...
Tak for svar.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
30. september 2017 - 15:29 #5
:-)

Nu ved jeg så ikke, hvem "vi" er, men så vidt jeg lige husker, kan Apples mail-app ikke afinstalleres.

Der findes så en mængde små-apps til at rydde op i storage på IOS-enheder, så måske den bare ER en gris til at få ryddet op efter sig. Jeg synes ikke selv, jeg er stødt på problemet endnu, om end jeg har brugt æbler siden 3S'eren.