Avatar billede IversenM Novice
29. september 2017 - 20:00 Der er 7 kommentarer

Ingen forbindelse til netværkskort/ksbel

Hjælp!
Jeg har en HP Pavillion PC, som ikke kan finde nogen netværk. Når jeg kører fejlfinding får jeg at vide at jeg skal sætte Ethernet kabel (men skal på trådløst) og problemet er "Et netværkskabel er ikke sat korrekt i eller det er måske beskadiget"
Under Netværksforbindelser er Ethernet aktiveret, men der er stadig et rødt kryds over ikonet.
Har prøvet at opdatere drivere for netværkskortet. Har prøvet netværksnulstilling.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. september 2017 - 20:04 #1
Hvis du går i enhedshåndtering hvilken status er trådløst netkort her?
Hvis det er deaktiveret så aktiver det.

Har du en fysisk knap til at slukke for det trådløse netkort?
Avatar billede IversenM Novice
29. september 2017 - 20:16 #2
Kan ikke se en kategori der hedder trådløst netkort.
Kan se Netværkskort?
Avatar billede IversenM Novice
29. september 2017 - 20:21 #3
Avatar billede IversenM Novice
29. september 2017 - 20:28 #4
Har ikke en fysisk knap. Kun en knap til flytilstand. Har prøvet at aktivere/deaktivere. Det gør ikke noget.
Avatar billede INK Ekspert
29. september 2017 - 22:35 #5
Hvilken model taler vi om? HP Pavillion xxxxx??

Måske har din desktop sket ikke trådløs enhed?
Avatar billede 220661 Ekspert
30. september 2017 - 08:55 #6
#3 Kan ikke i din enhedshåntering se at du har et trådløst netkort.
Avatar billede IversenM Novice
03. oktober 2017 - 18:42 #7
Min computer har selvfølgelig trådløs enhed.
Jeg havde pludselig forbindelse igen efter endnu en genstart. Havde været indeni tjenester og WLAN config så ud til at være slået fra.

MEN. nu har jeg problemet igen. Det er tredje gang på tre uger. Der er som om der ikke er kontakt til netkortet. Kan sagtens komme på nettet når jeg sætter ethernetkabel i. Har desværre kun et meget kort et.

Nogen andre forslag til hvordan jeg kan få kontakt til kortet? Eller er det sandsynligt ved at stå af?