Avatar billede per_f Novice
01. oktober 2017 - 14:28 Der er 2 kommentarer

programmer "fryser"

roblox, sketchup og firefox blandt andre programmer kører ikke på min søns pc.
den melder bare "Applcation hang", som vist er den mest almindelige fejl kode.
jeg har nulstillet windows 10 mange gange.
jeg tror det er et window problem, for der er mange andre programmer der virker.
hvis der er nogen derude der kan hjælpe med at fejlfinde, så er det magisk.
spørg endelig ind til info om hardware/software

hilsen er meget frustreret far
Avatar billede poko1 Ekspert
01. oktober 2017 - 17:43 #1
Kører i den nyeste opdatering? Gå til søg og skriv Winver
og fortæl hvilke den nyeste skal være 1709 altså 2017 / September
Avatar billede per_f Novice
02. oktober 2017 - 21:31 #2
jeg har lige kørt en update og winver 1703.
det er mange måneder siden, at problemet har været der.
vi overtog en lidt ældre "Gamer" pc, og installerede windows 10 på den. ved ikke om de programmer ville ha virket på pc'en inden, men de virkede i hvert fald ikke efter...