Avatar billede 1Dorte Guru
03. oktober 2017 - 21:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opsætning Yahoo mail - Outlook 2016

Hej
Kan jeg opsætte min Yahoo mail (xx@ymail.com) i Outlook 2016?
Hvis jeg logger ind på nettet, skifter adgangskoden jo hver gang.

Jeg kan godt opsætte den i mail, men familiens andre mails styres i Outlook, og det vil være rart med samling.

Dorte
Avatar billede INK Ekspert
03. oktober 2017 - 21:26 #1
Avatar billede 1Dorte Guru
04. oktober 2017 - 12:06 #2
Det så noget anderledes ud på min pc. Men ved nogle forsøg, er det lykkes. TAK.
Avatar billede Nancy Willson Praktikant
27. juli 2018 - 08:32 #3
Der er så mange hjemmesider til rådighed til at hjælpe med opsætning Yahoo for Outlook, men jeg fandt denne en nemmere end alle.
http://www.assist-login.com/set-up-yahoo-account-with-ms-outlook-2016-using-imap-settings
Avatar billede Nancy Willson Praktikant
11. september 2018 - 11:45 #4
Gmail adds a feature that can translate emails.You can check this Gmail translate email
Avatar billede ashwin kumar Praktikant
29. oktober 2018 - 06:13 #5
Thank you so much to this most searching and useful platform to know about windows 10 OS  desktopiconswindows10 to change or add desktop icon.