Avatar billede JeppeH Juniormester
04. oktober 2017 - 10:36 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Læs Outlook statistik i Excel

En bekendt fortalte at jeg gennem Excel kan lave statistik på Outlook data, fx.:
- Antal mails i indbakke/undermapper
- Antal besvarede/ubesvarede mails
- Tidsinddelt statistik

Jeg har dog ikke kunne Google eller youtube mig frem til løsninger.
Nogen der kender til det? Har løsninger eller kan pege mig i den rigtige retning?

Venlig hilsen
Jeppe
Avatar billede Gramstrup Mester
04. oktober 2017 - 18:36 #1
Du kan via NY Forespørgelse på DATA fanen vælge fra Online tjenster vælge fra Microsoft Exchange.
Det kræver selvfølgelig at det er den type mail man har. Men har man det så kan du få det du ønsker ved at bruge Pivo tabel.
Avatar billede JeppeH Juniormester
05. oktober 2017 - 08:54 #2
Hej Gramstrup

Tak for svaret. Det er ikke lykkedes mig at finde 'Online tjenester' eller 'Ny dataforespørgsel' under fanen DATA. Jeg har Excel 2013 og kører på Exchange server.

Er der noget jeg mangler at gøre først?
Avatar billede bak Seniormester
07. oktober 2017 - 12:34 #3
Du skal have excel 2016 eller365 for at kunne bruge den skabelon du har set.
I 2016 ligger den under skabeloner og hedder 'Email Insigths'
Avatar billede JeppeH Juniormester
09. oktober 2017 - 20:19 #4
Hej Bak - Tak, det skal prøves!
Avatar billede JeppeH Juniormester
21. november 2017 - 22:54 #5
Så lykkedes det mig at få opgraderet officepakken på maskinen og afprøvet. Nu er der hul igennem til Outlook data. Så skal der bare leges! ;o)

Mange tak for input!