Avatar billede Noob Praktikant
05. oktober 2017 - 18:09 Der er 5 kommentarer

Hvad er best

Hej er dernogle der.kan hjælpe.mig jeg kigger nu lige på 2 pc pg vil godt vide hvilken en der er best jeg skal kun bruge den på at spille wow

https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/LE80YY0010MX/lenovo-legion-y520-15-6-gaming-barbar

https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/ACNHQ2SED002/acer-aspire-nitro-5-15-6-barbar-computer
Avatar billede claes57 Ekspert
05. oktober 2017 - 18:21 #1
alt andet lige, jeg ville ikke selv bruge penge på acer (det er ikke modellen her, det er firmaet i det hele taget).
Så jeg ville vælge lenovo - start den og få dens system aktiveret hos microsoft - hent en ren windows, og formater og installer windows uden alt gums. Så virker den.
Avatar billede posten Ekspert
05. oktober 2017 - 18:54 #2
jeg syntes  du skal ta den dyre da du på længere sigt får mere glæde af en i7 end i5 og samtidigt får du en hurtigere opstart med en ssd disk end den alm disk og den dyre kan udvides til 32 ram HVIS  der er behov den billige "kun" 16
Avatar billede Noob Praktikant
05. oktober 2017 - 20:27 #3
Tak for svarene da jeg ikke lige er så maget inde i det med pc hvor maget har så grafikkortet så at sige
Avatar billede Carnac Forsker
05. oktober 2017 - 23:04 #4
Med henblik på gaming, er i5 + gtx 1060 klart at foretrække over i7 + gtx 1050.

Begge computere burde dog kunne klare WoW uden problemer.

Jeg ville købe lenovoen og sætte en SSD i, da det kan gøres for samme pris som dét Aceren koster. Såfremt lenovoen altså er opgraderbar, det ved jeg ikke om den er.

Men hvis du er typen der ikke tør at skille den af for at sætte en SSD i, så er det faktum at Aceren har SSD klart værd at tage med i overvejelserne.
Avatar billede Noob Praktikant
05. oktober 2017 - 23:30 #5
Jeg siger tak for hjælpen ☺