Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2017 - 22:55 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

install plex on wd my cloud

hej jkeg har en wd my cloud server og den media server som er i hedder Twonky men jeg vil godt have plex på hvordan får jeg det på
Avatar billede Little Helper Seniormester
07. oktober 2017 - 17:32 #1
Kan ikke køre Plex render.
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2017 - 17:43 #2
kan man få apps til
Avatar billede Little Helper Seniormester
08. oktober 2017 - 16:02 #3
Det kræver en dedicated server som man kalder det som har kraft nok til at streame og konverterer afspilningen af en film. Disse servere koster fra lidt over 100 Kr om Mdr. og har allerede Plex installeret og box plads på 2TB til medie filer.

MvH
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2017 - 20:19 #4
den har Twonky kan med ikke skrift den ud med Plex med en firmware
Avatar billede Little Helper Seniormester
10. oktober 2017 - 17:55 #5
Rasmus en cloud server er ikke kraftig nok til at streame film i Plex, Hvis du får det op at køre vil kvaliten være HELT i bund og kun køre en bruger, Du kan prøve Kodi afspilleren istedet. Eller installere Plex på en maskine i dit hjem som så fungere som server, Den vil jo stadig kunne bruges til det andet man vil. Eneste ulempe er at den skal være tændt.
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2017 - 19:07 #6
okay kan man skrift Twonky ud med noget andet media server software
Avatar billede Little Helper Seniormester
11. oktober 2017 - 17:30 #7
Som skrevet du kan prøve KODI afspiller. Den kræver ikke lige så meget som Plex og kan uploades som app. Men du vil opdage at godt bliver det aldrig. Har du ikke en PCer i dit hjem som kan køre som Plex server, Du kan jo stadig bruge den til alt andet.
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2017 - 19:43 #8
der er media server i min wd det bare software
jeg vil skifte
Avatar billede Little Helper Seniormester
12. oktober 2017 - 17:48 #9
Du kan sagtens skifte fra Twonky til Plex. Jeg har ingen erfaring med Plex på en WD andet end det folk har sagt er at det aldrig bliver godt og at Plex bruger for mange ressourcer på server. Men du kan da installere den og så se hvad du selv mener.
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2017 - 19:02 #10
hvordan for jeg det på ?
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2017 - 19:06 #11
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2017 - 10:44 #12
lukker