Avatar billede kurtba Ekspert
07. oktober 2017 - 11:41 Der er 1 løsning

Minecraft - logon boks ses kun minimeret

Jeg har intet begreb om onlinespil, men en bekendt har en søn, som spiller Minecraft fra flere pc.er. Nu sidder han ved en pc, og når han forsøger at åbne Minecraft, dukker ikonet op på proceslinjen, men så sker der ikke mere. Dog kan man ved at holde musen henover ikonet på proceslinjen se, at der er et loginbillede, som venter på, at han logger på. Men det er ikke muligt, at få dette billede frem, så der kan skrives i det. Man kan kun se den minimerede version. Han oplyser, at når han spiller hjemme hos sin far, så bruger han 2 skærme, så derfor har jeg en ide om, at der på serveren til Minecraft måske er gemt nogle personlige indstillinger, som siger, at han bruge 2 skærme og logon billedet skal så komme frem på nr. 2 skærm. Men her har han kun en skærm, og kan derfor ikke se/komme til logon skærmen.
Nogen som kender til det problem og som evt. har en løsning. Han har p.t. ikke mulighed for at komme til den pc, hvor han bruger 2-skærmsløsningen. Alle andre programmer starter fint op i maksimeret størrelse.
Avatar billede kurtba Ekspert
07. oktober 2017 - 11:56 #1
Fik løst det. Under egenskaber for genvejen satte jeg den til at starte maksimeret, så kunne boksen ses. Så det var åbenbart ikke skærmindstillingerne, der drillede