Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
09. oktober 2017 - 16:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Slette mails og filer på en iPad

Min kone har en iPad ...

Hun spørger om man skal foretage sig yderligere :
Når man sletter mails fra in-bakken ...

(Hun får, åbenbart mange)

Men skal man gøre andet, end at slette dem ?

Hun spørger - og de kommer væk fra iPad, når man "bare" sletter ?

Der er, vist, ikke installeret nogle "Slette-programmer, så som CCleaner -
Men det er jo også Mac ...

*

Nu har jeg ikke forstand på en iPad ...

Derfor spørger jeg her ... Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede CRKrogh Ekspert
09. oktober 2017 - 18:58 #1
Hej, Jørn.

  Hun gør det rigtigt - du kan ikke "slette dem mere" end dette på en æble-kasse. ;-)

De bedste hilsner
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
09. oktober 2017 - 19:18 #2
TAK CRKrogh
Avatar billede claes57 Ekspert
09. oktober 2017 - 19:51 #3
hvis det er en imap-konto hun har, så slettes mail helt (også fra serveren på nettet)
er det en pop3 (gammelt tdc mail.dk og få andre), så bliver de liggende på serveren, som til sidst fyldes op (med de gb, man råder over), og så går mail i baglås.

icloud.com konti er imap - men ellers, så log på web-serveren og se, om der ligger gammelt rod tilbage - det skal i givet fald tømmes (regelmæssigt)
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
09. oktober 2017 - 20:16 #4
Tak claes57 ... Vi vil kigge på det - I morgen ...
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
13. oktober 2017 - 13:20 #5
T*A*K - Vi fandt ud af det ....