Avatar billede lupin12 Mester
09. oktober 2017 - 18:21 Der er 2 kommentarer

Samsung s7

Er der en der ved hvordan jeg kan overføre mine kontaktpersoner fra min samsung s7 edge til evt. Outlook eller et andet software program .
Avatar billede nopsen Ekspert
09. oktober 2017 - 18:32 #1
du vælger at eksportere dine kontakter til en vcf fil, det gør du under kontakter - indstillinger (de 3 prikker øvers til højre)
denne fil importere du så i outlook
10. oktober 2017 - 07:43 #2
Jeg siger ikke, at jeg lige sad og kedede mig lidt, meeeen......

https://imgur.com/a/m1Aq4

Guide med billeder :-)
Min telefon er på engelsk, hvorfor stikord er skrevet på ditto -men billederne forklarer egentlig det hele ville jeg mene.

God fornøjelse.