Avatar billede tdktman Juniormester
10. oktober 2017 - 17:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Minix X8 Plus

Hej jeg har en Minix X8 Plus som jeg gerne vil opgradere med den nyeste Androidversion 5.X

Ved i hvordan jeg kan dette?

Umiddelbart kan intet finde, kun at den nye Minix X8-H Plus har denne mulighed.....

HJÆÆLP! :)
Avatar billede jalved Ekspert
10. oktober 2017 - 17:53 #1
Du kan evt. også spørge her:

http://www.minixforum.com/
Avatar billede tdktman Juniormester
10. oktober 2017 - 17:59 #2
Har jeg prøvet , men desværre kan man ikke oprette en bruger, deres side melder fejl.
Avatar billede jalved Ekspert
10. oktober 2017 - 18:12 #3
Du har ret, prøvede lige.

Prøv og kig på deres Facebook, hvor der er en mail til support.

https://www.facebook.com/minixtech/

Men et sted svarer de:

"MINIX MINIX NEO X8, NEO X8-H and NEO X8 Plus chipset – Amlogic S802 – does not support Android 5.1.1 Lollipop or above. Therefore, we’re unable to build firmwares based off this Android OS version for these three models. These devices shall remain on Android 4.4.2 KitKat OS."
Avatar billede tdktman Juniormester
10. oktober 2017 - 18:19 #4
Tak for svaret jalved, så er det jo desværre opklaret, æv! :)

Kan du anbefale en anden box eller er du ikke ekspert på det område ? :)
Avatar billede jalved Ekspert
10. oktober 2017 - 18:26 #5
Ikke ekspert... Jeg havde kig på den på et tidspunkt, men valgte at købe en Zotac Pico i stedet. Den har Windows 10.

Er det vigtigt, den skal have Android?

Har du lyst ti at fortælle lidt om dine erfaringer med dimsen? De virker meget smarte, men hvordan er brugeroplevelsen?
Avatar billede tdktman Juniormester
10. oktober 2017 - 18:34 #6
Den er egentlig ret smart , virker godt og er genial til streaming af film og musik over fjernsynet. men igen den er meget nørdet og man skal hente det ene og andet program for at få det til at virke optimalt. Men når det først virker, så er det ret genialt :)
Avatar billede jalved Ekspert
10. oktober 2017 - 18:40 #7
Tak for feedback :-)

Bruger du den så fortrinsvis om medie-maskine, hvor du streamer dine film og musik, som du har lokalt? I så fald er sådan noget som WD TV Live en mulighed...

Jeg har selv en ældre model, som jeg har været meget glad for, fordi det hele er så simpelt og kører godt.