Avatar billede Jolles Professor
11. oktober 2017 - 07:44 Der er 1 løsning

iphone4S data til 6s

Jeg kan ikke overføre dataene fra 4S til 6S. Satte simkort i og troede, at så gik det af sig selv. Kan nogen hjælpe?
Avatar billede INK Ekspert
11. oktober 2017 - 07:55 #1
Du skal lave en backup til en PC/Mac (iTunes) eller direkte til iCloud.
Det bør du altid gøre, ikke bare ved skift.
Når du starter din 6Ser op, gendanner du fra sikkerhedskopi. Din 4S skal selvfølgelig være fuldt opdateret når du gennemfører øvelsen.