Avatar billede Plydsen Praktikant
12. oktober 2017 - 00:21 Der er 4 kommentarer

Min browser kan ikke genkende videoer

Problem: Når jeg ønsker at afspille en video i youtube, oplever jeg meget tit at jeg ikke får uploaded videoen – skærmen går simpelthen i sort. Andre gange oplever jeg at videoen ikke vil uploade, og jeg får denne besked: ’Din browser kender ikke nogen af de tilgængelige videoer på nuværende tidspunkt.’
Jeg bruger windows 10 og har downloaded HTML 5 Videoplayer. Jeg vil med det samme sige, at det visuelle ikke er min stærke side.
Hvad pokker gør jeg lige?
Hjælp vil være meget påskønnet..  med Tak!
Avatar billede jalved Ekspert
12. oktober 2017 - 12:08 #1
Hvilken browser bruger du?

Prøv i første omgang at opdatere eller geninstallere din nuværende browser. Og prøv også at bruge en anden - fx Firefox eller Chrome (hvis du bruger Edge).

Det kan også være, du skal have tømt din cache. Prøv at køre en CCleaner.
Avatar billede jalved Ekspert
12. oktober 2017 - 12:33 #2
Problemet kan sagtens ligge et andet sted end i #1.

Men det er altid godt at prøve med de enkle løsninger først. Rigtig mange ting løser sig med geninstallation eller skift af browser.
Avatar billede Plydsen Praktikant
13. oktober 2017 - 15:30 #3
Tak for din response Jalved. Desværre fik jeg det ikke til at virke. Jeg fik dog en kærkommen lejlighed til at rydde grundigt op på mit C-drev, og jeg lod mig inspirere af dine tanker om enkelthed. Som win10 bruger er jeg jo bundet op på Edge. Jeg bruger det aldrig, da jeg ikke kan lide det, men jeg prøvede det lige af som adgang til youtube, og det virkede fint nok. Enden på det hele bliver vel at jeg bruger Edge til at komme på youtube og min Crome til alt det andet. En smule besværligt måske, men til at leve med. Tusind tak til dig. Opgaven er løst...
Avatar billede jalved Ekspert
13. oktober 2017 - 16:49 #4
Godt, at det løste sig.

Jeg bruger også forskellige browsere til forskellige ting :-)