Avatar billede carlt Seniormester
12. oktober 2017 - 09:11 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fjerner man adblocker

Når jeg besøger hjemmesiden fra en avis, får jeg ofte en besked om, at for at læse en artikel, skal jeg fjerne "adblocker".
Hvordan gør jeg det?
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2017 - 09:25 #1
nogle adblocker kan slås fra/til oppe i højre hjørne af adresselinien.
ellers kan du vel slå fra/afinstallere adblocker plugin i din browser.
gå ind under plugins.
Avatar billede 450025 Ekspert
12. oktober 2017 - 09:29 #2
Du den er flott hva skulle jeg gjort uten?
Bruker Google, oppe i hjornet øverst dem 3 prikker, flere verktøy, utvidelser, fjerne haken problemet løst.
Husk å sette den på igjen da. Tar bare en 1/2 time det, med trening går det på
2 sekunder.

Arne.
Avatar billede carlt Seniormester
12. oktober 2017 - 09:29 #3
Hvor finder jeg plugins?
Avatar billede carlt Seniormester
12. oktober 2017 - 09:32 #4
Jeg mener ikke, der er noget om adblocker i adresselinien!,
Avatar billede poko1 Ekspert
12. oktober 2017 - 09:47 #5
Ellers går du til.
Kontrolpanel\Alle elementer i Kontrolpanel\Programmer og funktioner
Marker og fjern
https://ibb.co/bVtCkb
Avatar billede 450025 Ekspert
12. oktober 2017 - 09:59 #6
Veien ti Rom er lang fra Thailand skrev 2 Sekunder jeg. høyre klikk på i-kornet
Administrer  Utvidelser, fjern haken. Det er alt.
Det tar 2 sekunder, men klart veien til Rom går ikke på en halvtime det vet jeg også.

Nå kommer det jo an på hvor man reiser fra da.

Arne
Avatar billede Slater Ekspert
12. oktober 2017 - 10:15 #7
Hvilken adblocker og hvilken browser?
Avatar billede hjolsen Ekspert
12. oktober 2017 - 10:50 #8
Jeg oplever også at EDGE skriver dette på enkelte sider , og har ingen adblocker installeret - men normalt forsvinder beskeden hvis jeg opdaterer siden (F5)
Avatar billede 450025 Ekspert
12. oktober 2017 - 10:55 #9
Ja vi har 2 Adblokk den ene med en hand på. den andre  står der ABP på og felles for begge er Adminstrer  utvidelser.
Browswer nå bruker jeg bare Google chrome andre Nattlesere vet jeg ikke beklager det.
Vil tro noen av dem andre har utvidelser dem også. også.,

Arne.
Avatar billede 450025 Ekspert
12. oktober 2017 - 11:46 #10
Jeg Bukker og Takker jeg, ser det som en Ære å bli Utnevnt til Forsker, det er en Ære og bli med i Familien ComputerWord, for meg er en glede og kunne stille opp for andre helt klart.

Men Ikke stol helt på meg enda jeg kan feile, husk jeg jeg er fortsatt Lærling når jeg blir 99 år da er jeg sikkert utlært, Tror jeg? hvem vet?

Til alle Retter jeg en stor Takk for all hjelp som er tildelt meg Takk.

Arne fra Thailand.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. oktober 2017 - 17:02 #11
Bruger Adbloc Plus i mine to browsere (IE og Firefx), og her kan jeg individuelt indstille den til at være inaktiv på nogle sider hvor det er nødvendigt. Har oplevet at bla. min live mail ikke virkede ordentligt hvis adbloc var på
Avatar billede Lone Heder Praktikant
13. marts 2020 - 11:07 #12
Jeg skal uploade en fil (skoleopgave) men bliver mødt af dette
Result inaccessible, add blocker activve
Browser er Microsoft Edge
Jeg syntes jeg har prøvet alt, men intet er lykkedes ??
hilsen den desperate :)
Avatar billede carlt Seniormester
04. april 2020 - 19:53 #13
Længe siden, jeg har være ude for adblocker.
Så problemet har åbenbart løst sig selv😊