Avatar billede barth Professor
12. oktober 2017 - 12:01 Der er 2 løsninger

Problemer med start af Outlook

Jeg har et rigtig irriterende problem når jeg starter min Outlook 2013 op om morgenen.
Jeg får en box der siger: Filen E/Outlook 11.02.17.pst blev ikke fundet. Den siger jeg ok til og så kommer der en box Opret / åbn Outlook data fil og her vises så mit E-drev med. Den siger jeg annuller til. Det gentager sig 2-3 gange, og så åbner Outlook normalt.
Jeg har forsøgt så at åbne nogle andre pst filer, men det virker ikke.
Håber på hjælp til at undgå at jeg får den meddelelse ved start.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. oktober 2017 - 12:14 #1
Det skyldes at du tidligere har forsøgt at tilføje en postkasse med nævnte fil.

Du skal finde den ude i venstre side - ude under de øvrige postkasser/filer du har tilknyttet, højreklikke på den og vælge "luk"... - så kommer den ikke igen.
Avatar billede barth Professor
12. oktober 2017 - 13:08 #2
Hej Ole. Tusind tak. Det løste problemet.