Avatar billede mjansen Seniormester
13. oktober 2017 - 11:10 Der er 1 kommentar

Outlook 2016

Hej

Min søge funktion virker ikke rigtigt mere, når jeg søger finder jeg intet.

Og det er ligemeget hvor og hvad jeg søger. Så kommer der ikke nogen resultater.

Jeg har så været inde i kontrolpanelet og lave en ny indexering og 4-8 timer senere, har det det samme ingen søgeresultater.

Hvis jeg går ind i Søgeværktøjer og ser status for indeksering mangler der 0 elementer.

Hvordan får jeg søgningen op at køre igen?
13. oktober 2017 - 11:55 #1
Du skal have eksporteret din nuværende account, så de lagrede data går fra aktive til passive. Herefter fjerner du din konto og nulstiller opsætningen.
Nu opretter du din konto igen, men i stedet for at lave starte en helt ny .pst. base, så indlæser du den gemte og fortsætter den.

Giver det mening? Ellers sig til, så skal jeg forsøge at kreere en guide of sorts... :-)