Avatar billede Jens P. Mester
13. oktober 2017 - 17:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mit mailprogram lukker ned hele tiden

Jeg har windows 10 og bruger et program som hedder Mail.
det har hidtil fungeret fint, men når jeg nu åbner det forsvinder det i løbet af få sekunder. Jeg kan lige nå at trykke på indstillinger som når at komme frem men jeg kan ikke nå at aktivere punkterne for at se om der er noget i indstillingerne der skal rettes.
Jeg var forinden inde for at kigge på hvad indstillingerne kunne bruges til men synes ikke at jeg har ændret på noget.
Avatar billede INK Ekspert
13. oktober 2017 - 17:26 #1
Har du tjekket, at din Windows 10 er fuldt opdateret?
Avatar billede jalved Ekspert
13. oktober 2017 - 17:27 #2
Er du sikker på, det slukker helt og ikke bare bliver minimeret eller lægger sig bagerst i skærmbillederne?

Det kan også være noget antivirus eller lign, der lukker det ned. Men så burde du måske få en advarsel, når det sker.

Jeg ville nok forsøge at geninstallere det. Men vær opmærksom på, du muligvis kan miste dine tidligere mails - det afhænger nok af, hvordan du installerer det.

Ellers find et gendannelsespunkt på computeren fra før, problemet opstod, så løser det sig sikkert nemt af sig selv.
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2017 - 19:27 #3
prøv at scanne computeren med www.malwarebytes.org