Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
14. oktober 2017 - 17:01 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Doktor Zivago (Miniserie) Genudsendelse ?

Der var "Doktor Zivago"
På DR k - I fredags. Kl. 21:00

Jeg var ikke hjemme fra start af -
Fik kun set det sidste kvarter -

Men jeg synes den så ret god ud.

Engelsk Mini- Serie.

Er der nogen, som ved, om den bliver genudsendt ?

Synes ikke jeg kan finde den, nogen steder.

På DR k (Fredag, 13.10 - Start : 21:00) ..

*
På forhånd T*A*K + Med Venlig Hilsen *Jørn*
Avatar billede eurositi Ekspert
14. oktober 2017 - 17:23 #1
Skriv til DR og spørg, om der er planlagt en genudsendelse. Den ligger ikke på DR.dk/TV hér: https://dr.custhelp.com/app/ask_step_2/p/90/c/92
Avatar billede jalved Ekspert
14. oktober 2017 - 17:59 #2
Avatar billede eurositi Ekspert
14. oktober 2017 - 18:27 #3
Undertekster til miniserien fra 2002 findes hér: https://subscene.com/subtitles/doctor-zhivago-mini/danish/671177
Avatar billede ErikHg Ekspert
14. oktober 2017 - 18:34 #4
Den findes hos DVD City med danske undertekster:

http://www.dvdcity.dk/film/product/7690572/doktor-zjivago-blu-ray-dvd

Det er en bestilling varer med den kan skaffes.
Avatar billede jalved Ekspert
14. oktober 2017 - 18:41 #5
Til gengæld koster den kun 25 kr. incl. forsendelse hos Amazon:-)
Avatar billede ErikHg Ekspert
14. oktober 2017 - 19:02 #6
#5Jeg får det til omkring 41 kr. plus forsendelse!
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
14. oktober 2017 - 19:15 #7
T*A*K
Avatar billede jalved Ekspert
14. oktober 2017 - 19:47 #8
#6 Smukt, ja, ret skal være ret :-)

... Men du skal dog vælge den brugte 2-disc-udgave, klikke på den og vælge at købe den fra musicMagpie til 1.16 £ + forsendelse. Det bliver i omegnen af 25 kr. i indkøbskurven.

I øvrigt fluktuerer priserne lidt efter udbud og efterspørgsel.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
16. oktober 2017 - 19:36 #9
T*A*K til alle
Avatar billede jalved Ekspert
20. oktober 2017 - 20:19 #10
Nu så jeg lige at andet afsnit kom i aften.

Du kan faktisk bestille den hjem med dansk undertekst via bibliotek.dk

Vælg fanebladet Film - og søg på Doktor Zjivago - så dukker den op.
Avatar billede ErikHg Ekspert
20. oktober 2017 - 20:57 #11
Der findes faktisk rigtig mange film på bibliotek.dk der ikke er mulige at få fat i.
I nogle tilfælde er der dog tale om at de kun findes på VHS-bånd men oftest i DVD udgave.
Nogle gange kan man desværre ikke hjemlåne filmene. men de kan kun ses på biblioteket der har dem. Det kan jo godt være lidt besværligt, den hvis den kun findes i Helsingør, og låneren bor i f.eks. Ålborg. Men normalt er der gevinst :-)