Avatar billede bas Forsker
17. oktober 2017 - 15:17 Der er 1 kommentar

Fra LibreOffice Calc til MS Office Excel 2010

Hej
Vi har et regneark der er oprettet i LibreOffice Calc. Regnearket har nogle rulle lister. Er der en metode til at konvertere regnearket, så det kan åbnes og redigeres i MS Office Excel 2010  - sådan at rullelisterne følger med og visningen af indholdet dermed ikke bliver smadret?
Vi har prøvet at gemme som hhv. xls og .xlsx, men på den måde følger rullelisterne ikke med.

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2017 - 06:34 #1
nej, du har jo prøvet :)
det virker ikke.

du må lave det igen.  hvad skal du med office når du har libre office ?
og din office er oldgammel, så du kan totalt glemme det :)