Avatar billede jonpet Seniormester
20. oktober 2017 - 02:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

E-mail program

Hej.

jeg har en stationær pc.
Windows 7 home premium, service pack 1.
Acpi x 64 based pc
Processer : Intel(R) Core(TM) i5-3570k Cpu 4.00 GHz
Hukommelse :  16 GB Ram
System tybe:  64-bit operativsystem

jeg har altid brugt Windows live mail som mit E-mail program, men nu er de jo stoppet, så jeg leder efter et andet godt dansk E-mail program i samme stil som Windows live mail.  hvad for et program er godt og nemt at finde ud af
og hvor kan det downloades.

Mvh
Brian
Avatar billede kurtba Ekspert
20. oktober 2017 - 02:10 #1
Mange har rost og bruger Thunderbird, som har været på markedet i mange år.
https://www.mozilla.org/da/thunderbird/
Kim Ludvigsen har skrevet meget om programmet, opsætning m.m.
https://kimludvigsen.dk/programmer-internet-thunderbird-trin-installation.php
Avatar billede jonpet Seniormester
20. oktober 2017 - 02:21 #2
Mange tak kurtba

vil se på Thunderbird om det er noget for mig..
Avatar billede jonpet Seniormester
20. oktober 2017 - 02:32 #3
Hej

ja så fik jeg så Thunderbird ind på computeren og det ser ud til at køre
så det vil jeg beholde for at se om det virker for mig

Så tak for hjælpen.
Avatar billede 450025 Ekspert
20. oktober 2017 - 03:51 #4
Gratulere da, har hørt masse godt om den, men nu bruker jeg G-mail Old compose og har hatt den i mange år, vil ikke ha noe annet en den.

Er lidt sta ser du HA HA men nettleser er jo Google da, er sta der også beklager.

Ha en fin dag.
Arne.
Avatar billede falster Ekspert
22. oktober 2017 - 18:19 #5
Da du "kommer fra" Windows live mail, kunne det måske også være interessant for dig at se på Outlook.com.

Det er godt nok ikke en klient som Thunderbird, men en webløsning.

Du kan sagtens anvende dem begge:

https://office.live.com/start/Outlook.aspx
Avatar billede 450025 Ekspert
23. oktober 2017 - 03:07 #6
#5 falster, ikke noe galt med Thunderbird det er ok, jeg bruker G-mail vil fortelle lidt om den, hatt den i flere år oppsettet passer meg på alle måter med alt men dem ville også ha nytt utseende, det likte jeg dårlig mange med meg det samme, da kom Old Compose og reddet hele situasjonen,

Mange bruker den nye i dag dem tror det skal være så ok men ikke jeg. Hadde jeg ikke kunne endre dette, hadde nok mitt valg vert Thunderbird

Går vi tilbake så er Word et program jeg bruker hele tiden 2003 – 2007 så skulle du til med 2010 senere begynne å betale  Microsoft Office 365 et år om gangen alt skulle bli så flott, bare betal du å vær glad til, det nektet jeg kjøpe en vare og være eier av et program er ok men betale hvert år nei 1000 kr glem det aldri.

Løsning ble Ebay, Word 2016 har alt jeg trenger med nøkkel Code nedlasting fra Microsoft sitt program til Odel og Eie bare 60 kr for 1 computer fungere fint har alt jeg treng, bestilte for 3 maskiner, andre trodde meg ikke nå har alle mine Venner det nye Word 2016. Merkelig folk lytter på det jeg forteller.

Å denne kan du glemme, https://office.live.com/start/Outlook.aspx

Ha en fin dag falster, det navnet husker jeg er jo Dansk selv ( Lolland- Falster rett syd for Sjelland Møens Klint også, men det er 60 år siden det nå bor jeg fast her i Thailand og stor trives. Ha en fin dag til deg da.
Arne