Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
20. oktober 2017 - 19:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Starte en TV optagelse lidt før og lade den køre, lidt efter ---

Hvordan kan man
Starte en TV optagelse lidt før og lade den køre, lidt efter --- ?

Jeg er ude for - at optagelsen starter lidt inde i en film (eller hvad det nu er) - og ikke har hele filmen med.

Optager på USB.

TV er :
Scansonic
22 Led DV * 500 Black

Jeg har hørt, at man kan programmere til at starte en optagelse lidt før, og slutte optagelsen, lidt efter. (Så man får det HELE med) ...
*
På forhånd TAK + med venlig hilsen Jørn *
Avatar billede 220661 Ekspert
20. oktober 2017 - 19:39 #1
Bruger du EPG (elektronisk program guide) til at indstille din optagelse?
På mit tv kan man også indstille optagelsen manuelt hvor tid før og efter kan indregnes
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
20. oktober 2017 - 21:55 #2
Jeg ved det, faktisk ikke. 220661

Det er et TV (Fladskærm) vi har fået af en af svigersønnerne.

Han har indstillet det fra start af.

Men jeg kan spørge ham - Vi skal spise hos familien i morgen ...
Avatar billede 220661 Ekspert
20. oktober 2017 - 22:43 #3
Tror du må have en "media browser menu" hvor du kan indstille det manuelt vil jeg mene.
Avatar billede posten Ekspert
21. oktober 2017 - 01:32 #4
hvis du bruger en yousee box kan du fåtil at starte før udsendelsen starter + du kan bestemme hvor længe den skal køre efter ophør af programmet
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
21. oktober 2017 - 09:04 #5
TAK. Nej - jeg har ikke en YouSee Box, posten
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
21. oktober 2017 - 09:21 #6
Jeg fandt det NU - Media Browser Menu - 220661 - "Start før" "Slut sent" - Skal se om det virker ...