Avatar billede Anders Praktikant
21. oktober 2017 - 18:29 Der er 3 kommentarer

Manglende adgang til icloud/kalender i Outlook

Hejsa, jeg har for ca. 14 dage siden begyndt at få følgende fejlmeddelelse op, når jeg vil åbne vores "fælles" kalender i outlook:

"Mappesættet kan ikke åbnes. Informationslageret kunne ikke åbnes."

Når jeg laver en aftale i kalenderen på iphone synkronisere den fint med min kones kalender. Men kan ikke tilgå på pc/outlook.

Jeg har afinstalleret og geninstalleret icloud og opdateret alt.

Har søgt på fejlen, men der kommer kun noget op om er mere end 2-3 år gammelt. Nogen der har nogen bud?

Vh
anders
Avatar billede INK Ekspert
21. oktober 2017 - 22:00 #1
Avatar billede jka Juniormester
02. september 2019 - 11:30 #2
Ved det er en gammel sag, men har lige haft nøjagtigt samme problem.

Prøvede at med at af-/geninstallere icloud, fjerne/tilføjde add-in i outlook.

Det er der fik det til at virke igen var:

Under Filer > Kontoindstillinger > Datafiler
Fjernede jeg "iCloud"

Åbnede iCloud, fjernede markering i "E-mail, kontakter, kalender og opgaver" > Anvend.

Ventede et øjeblik, og satte markering igen > Anvend.

Så kunne jeg se at iCloud gik igang med at indsætte en masse emner, også kunne jeg igen markere iCloud under kalendere og se Personlig/Family kalenderne :)
Avatar billede Hemming Praktikant
17. november 2020 - 12:16 #3
Havde samme problem som Anders efter Outlook opdatering. Fulgte fremgangsmåden og har løst problemet! TAK!!
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester