Avatar billede Anders Praktikant
21. oktober 2017 - 18:29 Der er 3 kommentarer

Manglende adgang til icloud/kalender i Outlook

Hejsa, jeg har for ca. 14 dage siden begyndt at få følgende fejlmeddelelse op, når jeg vil åbne vores "fælles" kalender i outlook:

"Mappesættet kan ikke åbnes. Informationslageret kunne ikke åbnes."

Når jeg laver en aftale i kalenderen på iphone synkronisere den fint med min kones kalender. Men kan ikke tilgå på pc/outlook.

Jeg har afinstalleret og geninstalleret icloud og opdateret alt.

Har søgt på fejlen, men der kommer kun noget op om er mere end 2-3 år gammelt. Nogen der har nogen bud?

Vh
anders
Avatar billede INK Ekspert
21. oktober 2017 - 22:00 #1
Avatar billede jka Juniormester
02. september 2019 - 11:30 #2
Ved det er en gammel sag, men har lige haft nøjagtigt samme problem.

Prøvede at med at af-/geninstallere icloud, fjerne/tilføjde add-in i outlook.

Det er der fik det til at virke igen var:

Under Filer > Kontoindstillinger > Datafiler
Fjernede jeg "iCloud"

Åbnede iCloud, fjernede markering i "E-mail, kontakter, kalender og opgaver" > Anvend.

Ventede et øjeblik, og satte markering igen > Anvend.

Så kunne jeg se at iCloud gik igang med at indsætte en masse emner, også kunne jeg igen markere iCloud under kalendere og se Personlig/Family kalenderne :)
Avatar billede Hemming Praktikant
17. november 2020 - 12:16 #3
Havde samme problem som Anders efter Outlook opdatering. Fulgte fremgangsmåden og har løst problemet! TAK!!