Avatar billede Bård Hatten Praktikant
22. oktober 2017 - 21:17 Der er 1 kommentar

PC som multimediacenter - Lyd

Jeg har en PC (Windows 10) som multimediacenter under mit TV. Den er tilsluttet mit surround-system og fjernsyn med HDMI. Benyttes til streaming og afspilning af musik via iTunes.
Mit problem er når jeg ønsker at slukke for skærmen men stadig ønsker at lytte til musik overstyres iTunes til at pause. Jeg kan ikke finde indstillinger hvor jeg kan slå fra dette...
Kan nogen hjælpe mig med mit problem?
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2017 - 12:03 #1
måske er der en indstilling i itunes