Avatar billede Carnac Forsker
22. oktober 2017 - 22:17 Der er 1 kommentar

Hvem handler i Expert?

Havde næsten glemt at der overhovedet er noget der hedder Expert.

Ved godt at det er Expert der ejer Power butikkerne.

Men de almindelige Expert butikker. Handler I nogensinde i dem?

Jeg kan ikke komme i tanke om noget jeg ville gå i Expert for at købe, frem for Power eller Elgiganten.

Og Experts hjemmeside... Tror aldrig jeg har set et tilbud på noget der ikke kunne fås billigere andre steder.
Avatar billede falster Ekspert
22. oktober 2017 - 22:55 #1
For et par år siden havde jeg en udmærket oplevelse af samspillet mellem Experts hjemmeside og lokal butik.

Købte via hjemmesiden, hvor (Philips) produktet faktisk var det billigst fundne.

Ikke kun produktet men sandsynligvis selve modellen var dog fejlbehæftet.

Efter ombytning - endda fremsendt til vekslende adresse (første gang hjem, anden gang sommerhus) -, undersøgte en lokal Expert butik det senest modtagne produkt, returnerede det til netbutikken og min indbetaling blev straks returneret.