Avatar billede Niels Grønbæk Praktikant
24. oktober 2017 - 01:29 Der er 7 kommentarer

AVG fejlkode 0x070347

Jeg har haft AVG i en betalt version med fuld dækning, men har det seneste år benyttet AVG FREE.
AVG brugte hele min processer kraft.
Jeg ville afinstallere AVG og prøve et andet program. Men den ville ikke afinstalleres, den gav en fejl 0x070347.
Så prøvede jeg at lave en reparation og prøvede en geninstallation, men så kom der fejlkode 0xc0070347
Programmet kan heller ikke slettes via Norton fil for fil, forlanger en godkendelse fra systemet.
Cmd promt giver "Adgang nægtet"
AVG giver kun support til betalte versioner.
Er der nogen her der har en løsning på dette problem ?
Avatar billede INK Ekspert
24. oktober 2017 - 08:11 #1
Prøv IOBIT Uninstaller gratis udgave.
Avatar billede 450025 Ekspert
24. oktober 2017 - 09:20 #2
Jeg kjenner ikke dette program Ink sikkert ok, CCleaner betalt er utrolig fink til å fjerne programvare om den dette programmet AVG.

Jeg begriper hva folk tenker, elendig Support krever resurser til dei grader fjer det aldri fred løp å kjøp, jeg seir glem dette.
Arne
Avatar billede milter Ekspert
24. oktober 2017 - 11:37 #3
Har du prøvet AVG's eget "AVG Remover tool"

https://goo.gl/TgcX69
Avatar billede 450025 Ekspert
24. oktober 2017 - 12:02 #4
Ja dette var en god tanke milter nok best å bruke kraftigere lut. Få den vekk og opplev et bedre liv med noe annet.

Arne.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. oktober 2017 - 17:53 #5
De fleste antivirusprogrammer har deres egen remover.
Bruger Kaspersky Free på min pc og den er leg for computeren at trække.
Avira et andet program ligeså :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
24. oktober 2017 - 19:28 #6
"Leg" skulle jo selvfølgelig have været let :-)
Avatar billede 450025 Ekspert
25. oktober 2017 - 03:31 #7
#5 220661 enig i ditt svar. AVG aldri mer, der fins så mange andre og bruke elendig support. et evig mas, og tungt også, løp å kjøp glem det.
Arne.