Avatar billede larsgrau Forsker
25. oktober 2017 - 17:03 Der er 1 løsning

Out of memory

Hej

Hvad skal jeg ændre for at min java ikke løber tør for memory?

Server Redhat 6,7
256 gb ram

  -Xms2g -Xmx16g -XX:PermSize=128m -XX:MaxPermSize=512m\
  -XX:+HeapDumpOnOutOfMemoryError -XX:HeapDumpPath=/tmp \
  -Dsun.net.inetaddr.ttl=30 \

Jeg har prøvet at ændre Xmx til 64g og MaxPermSize til 64g men det hjælper ikke noget

/Lars
Avatar billede arne_v Ekspert
25. oktober 2017 - 18:06 #1
Sikker dig at du bruger 64 bit Java.

Hvis det er heap space du loeber toer for saa proev -Xmx64g.

Hvis det loeser problemet er alt OK.

Hvis det udskyder problemet (tager 4 gange laengere tid inden det sker), saa har du et memory leak problem du skal finde og fixe.

Hvis det ikke hjaelper overhovedet, saa kan du proeve -Xmx128g eller proeve at finde ud af hvad der skal bruge saa absurdt meget memory.