Avatar billede martinchris Praktikant
26. oktober 2017 - 10:43 Der er 4 kommentarer

Konstruktiv kritik ønskes!

Hej Eksperter,

Jeg har for 3 måneder siden lavet en hjemmeside, som omhandler stofferne THC og CBD. Min side hedder http://lovlig-cannabis.dk/ , og efter 3 måneder er den begyndt at få lidt trafik. Min side http://lovlig-cannabis.dk/er-cbd-olie-lovligt-i-danmark/ , trækker stort set alt indgående trafik alene.

Mit spørgsmål er, om i kan give min hjemmeside noget konstruktiv kritik, så jeg kan optimere den endnu mere, og gøre læseroplevelsen endnu bedre for mine læsere, samt øge varigheden pr. session.

Ligger i inde med nogle gode infographic guides eller sider, må i meget gerne linke dem. :)

Mvh
Nybegynderen, Martin
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
26. oktober 2017 - 11:21 #1
Hej Martin

Oversæt/lån et par ideer herfra http://www.ilovegrowingmarijuana.com/2892.html
Der er gode artikler om medicinsk brug af CBD og en masse mere ... ;-)
Avatar billede martinchris Praktikant
26. oktober 2017 - 11:52 #2
Hej PooMik,

Tusinde tak, det vil jeg kigge på! :)
Avatar billede jalved Ekspert
26. oktober 2017 - 12:05 #3
Du kan evt. linke til artikler om emnet i dagspressen - og andre steder.

Det kan godt være, dine besøgende så hopper videre - men de vil så komme tilbage til dig for at finde et nyt link.

Undlad at gøre det i ren linkform. Hvis det er artikler, så skriv en linje om artiklens pointe - eller i al fald dets overskrift.

Jeg tror ikke, du skal forvente at mange af dine læsere forstår denne sætning: " I forlængelse med min uddannelse er Lovlig Cannabis lavet ud fra et SEO perspektiv."
Avatar billede jalved Ekspert
26. oktober 2017 - 12:19 #4
I øvrigt synes jeg din side virker imødekommende.