Avatar billede Irene Praktikant
26. oktober 2017 - 12:54 Der er 3 kommentarer

Julekalender til webshop

Jeg vil gerne have en julekalender til min webshop: http://fitness-pris.dk/

Er der nogen, der kan anbefale en udbyder, der kan lave det? Mit budget ligger på omkring 5.000 kr., og jeg vil gerne selv kunne stå for at opdatere den.

Med venlig hilsen
Irene Larsen
Fitness-pris.dk
Avatar billede jalved Ekspert
26. oktober 2017 - 13:11 #1
Hej Irene

Må jeg være lidt kritisk - i stedet for at svare på dit spørgsmål?

Har du overvejet, hvad du kan få ud af en julekalender sådan alt i alt. Min egen oplevelse er, at der er massevis af julekalendere rundt omkring, måske følger man med et par dage, men så mister man interessen.

Kun hvis man i forvejen er meget loyal, holder man ved. Og så kan det måske ikke betale sig, hvis du alligevel kun giver et udbytte til folk, der i forvejen er loyale (selvom man ikke skal glemme sine loyale kunder).

En julekonkurrence eller et juletilbud ville jeg personligt være mere interesseret i selv. Som alternativ kan du jo lave en julekalender på din facebook-side - og linke til fra hjemmesiden. Så er der også mulighed for, den kunne blive lidt mere personlig - med kommenterer m.m.

Jeg har ikke nogen webshop - og derfor ikke erfaringer med den slags - men skriver her ud fra mine personlige tanker. Det kan jo sagtens være, det kan give dig et udbytte - og at du har overvejet for og imod.

Vh.
Avatar billede falster Ekspert
26. oktober 2017 - 15:35 #2
Det er ikke lige mit bord, men jeg har af ren nysgerrighed googlet lidt.

Muligvis er dit budget for lavt. Se f.eks. denne:

http://www.globase.dk/en/online-advent-calendar

og nordmændene er heller ikke billige:

https://adventcalendar.com/

Held og lykke med evt. andre indlæg.
Avatar billede rtengave Praktikant
16. november 2018 - 16:30 #3
Hvis du vil lave din egen julekalender og selv fylde ting i den, har du brug for sunde, kreative idéer til 24 små overraskelser: https://snap2art.wordpress.com/2017/10/11/ideer-til-fyld-i-julekalenderen/
julekalender-selv.iitm.info