Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2017 - 20:52 Der er 34 kommentarer og
1 løsning

Microsoft office 2008 pakken??

Hej,

Er der nogen der ved, om der findet et link til download af microsoft office pakken fra 2008? Jeg har produktnøglen, men ingen software :D

Nogen der kan hjælpe - jeg kan ikke finde noget :/

Tak på forhånd.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. oktober 2017 - 20:58 #1
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2017 - 21:05 #2
hmm lad mig prøve - er lidt i tvivl, men tusind tak :)
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2017 - 21:08 #3
Nej, det virker ikke- Er der en gratis version af microsoft office derude? Eller en måde man kan få det få.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. oktober 2017 - 21:12 #4
Jeg downloadede for et stykke tid siden en Office 2007 Home and Student. Kan nu se det ikke var fra dette link. Prøver at finde det link jeg brugte :-)
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2017 - 21:13 #5
Mange tak :)
Avatar billede 220661 Ekspert
26. oktober 2017 - 21:18 #6
Hmm. Fandt den mail hvor jeg fik bekræftelsen på mit download. Der var nogle links i mailen jeg trykkede på. Desværre så ledte de mig hen til den side jeg har henvist til. Så jeg forstår måske ikke hvorfor det ikke skulle virke for dig??
Avatar billede 220661 Ekspert
26. oktober 2017 - 21:20 #7
Hvilken version af Office har du?
Det fremgår af nøglen.
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2017 - 21:21 #8
Jeg tror det er fordi min produktnøgle er for gammel :/ eller allerede brugt måske. Kan man ikke downloade og bruge det gratis uden produktnøgle? Det er nemlig så dyrt :( Bare en ældre version måske
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2017 - 21:22 #9
Det må være 2007, siden 2008 ikke findes. Der står bare 2008 på pakken. Cden er bare væk.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. oktober 2017 - 21:24 #10
Jamen hvilken version af 2007??
Der findes 4-5 forskellige versioner
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2017 - 21:26 #11
Hmm, der står bare microsoft office 2008, professional edition.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. oktober 2017 - 21:27 #12
Det kan så kun være en 2007 pro version.
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2017 - 21:29 #13
Aha, så der er ingen gratis download til den?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
26. oktober 2017 - 21:33 #14
Snakker vi MAC eller PC? - 2008 versionen blev udgivet til MAC, så her finder du ikke en Windows udgave...

Som gratis, opdateret alternativ, kan jeg varmt anbefale https://da.libreoffice.org/
Avatar billede 220661 Ekspert
26. oktober 2017 - 21:35 #15
#14 Ah ok. så kan jeg bedre forstå jeg ikke kan finde den når jeg kigger under Windows :-)
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2017 - 21:40 #16
Der er tale om pc, men jeg er af min underviser blevet bedt om at bruge microsoft og downloade det, ingen alternativer, men tak for budet :)
Avatar billede 220661 Ekspert
26. oktober 2017 - 21:44 #17
#16 Du kan så ikke bruge en Mac version til brug på en pc vil jeg mene.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
26. oktober 2017 - 21:58 #18
Hvis du kører Windows 7 eller før, har jeg en "Office 2010 Starter edition" der indeholder en gratis, men let beskåret, udgave af Word og Excel.

Den kan desværre ikke installeres på Win10 (omend den fungerer fint hvis man opgraderer til Win7...)

Jeg har aldrig prøvet den på Win8, men jeg tror det samme gælder - virker kun på Win7 og før...
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2017 - 22:35 #19
-#18 Okay det må du meget gerne sende 😊
#17 - jeg mente ms office 2007 😊
Avatar billede posten Ekspert
26. oktober 2017 - 22:42 #20
har lige google'et 2008 der findes en office 2008 til mac og IKKE windows kig hér : https://www.youtube.com/watch?v=o1Zmvflvjyk
Avatar billede ole_madsen Ekspert
26. oktober 2017 - 23:10 #21
O2K10 Starter Edition: https://1drv.ms/u/s!AuCUmpEnPgEOzFMJc6NM1e8189EP

Den fylder ganske lidt - den henter selv resten af filerne når du starter installationen (som office 365).

Men den dør i step 3, hvis det er Win10 :-) - og kompatibilitetsmode m.m. virker ikke...
Avatar billede ole_madsen Ekspert
26. oktober 2017 - 23:11 #22
En sidste løsning kunne i øvrigt være at bruge Word online med en gratis konto til live.com
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2017 - 23:56 #23
Mange tsk for hjælpen alle sammen 😊
Avatar billede posten Ekspert
27. oktober 2017 - 00:16 #24
men personligt vil jeg anbefale office 2016
Avatar billede 450025 Ekspert
27. oktober 2017 - 03:11 #25
Hei posten endelig noen som kan gi et svar.

Her er et til, følg med tiden glem 2007 funker ikke mer nå er det 2016 som gjelder, har du lite med kontanter så prøv dette. Den eier du slip og betale hvert år.

Du går på Ebay, der finner du dette pris 50 dollar ikke dyrt. Har det selv fungere helt fint, språk og alt original også.

Har du tid å vente skal visst Microsoft levere Word 2016 gratis nå for alle men når vet jeg ikke, leste det i går et sted.

Microsoft Office Professional Plus 2016 er 100% ekte nøkkel. (Kun produktnøkkel og nedlastingskobling!). A: Ja, nøkkelen vil passere
Nøkkel og Last ned Link Online Levering
Du vil ikke angre dette garantert.

Arne
Avatar billede posten Ekspert
27. oktober 2017 - 04:17 #26
arne : det der skal være en klarhed over er om den office skal bruges af windows pc eller en mac
Avatar billede 450025 Ekspert
27. oktober 2017 - 04:52 #27
Posten Helt korrekt, har Tråstarter skrevet noe om dette Nei, jeg bruker PC ok men vil tro han er så opplyst at gå inn på Ebay og sjå, hvis ikke er han ganske Tafatt, det er et valg for han. trengs ikke og kjøpe neida, også det er et valg, der fins både til Mac og Pc.

Grunn til jeg nevnte dette er at på 2 maskiner har jeg det selv, 2 andre Venner har det også ingen klager i hele tatt.

Kan vel kjøpe Offise 365 av Microsoft å betale hver år også det er et valg, og kan jeg stille opp for noen så gjør jeg det med den største Glede. Det er derfor jeg er her.

Arne
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. oktober 2017 - 09:21 #28
@Posten og Arne - i spammer lidt, synes jeg.

Allerede før I kom ind i tråden var det afklaret at 2008 var til Mac, og at spørger ikke er vild med at bruge penge på et nyt produkt.

Det ville spare alles tid, hvis I læser tråden igennem.

Har man ikke penge til en opdateret udgave af office, er der intet i vejen for at bruge en ældre udgave, helt tilbage til Office 97, hvis det skulle være...
Avatar billede 450025 Ekspert
27. oktober 2017 - 10:18 #29
#28  ole_madsen  Ok vi notere oss dette ( link til download af microsoft office pakken fra 2008?)
Her står der faktisk ikke noe om Max fra Trådstarten, office 2008 pakken har jeg aldri hørt om, nå er så at Mac folk altid er lidt spesielle og dem om det ikke noe galt i det fra min side.

Hadde han skrevet Mac hadde jeg ikke gidde svare engang så det er sagt.
Posten og jeg bruker Pc og vi svarte ut i fra dette.

Hans økonomi interesere oss ikke i hele tatt, vi ga han et tips vi og ikke noe galt i dette heller, han får bare drømme videre i sin Mac posisjon, for egen  del gidder jeg ikke søke på nett engang for og finne versjon office 2008.  Lykke til.
Arne
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. oktober 2017 - 10:33 #30
@Arne - der er intet i vejen med at komme med gode råd.. - blive ved med det :-) - men du har stadig ikke læst tråden igennem :-D - lad det nu ligge...
Avatar billede 450025 Ekspert
27. oktober 2017 - 12:10 #31
Hva står i #9, og  #14  Snakker vi MAC eller PC?  Dette er kjekt og få vite det ser du, libreoffis er et altanativ er det vi snakker om? Tror ikke det.

En Tråstarter må være tydelig vil han ha hjelp. Dette vil hjelpe oss.

220681 #16 Du kan så ikke bruge en Mac version til brug på en pc vil jeg mene. Klar tale det enig.

#20 posten gir denne.  https://www.youtube.com/watch?v=o1Zmvflvjyk
Ok så er der altså et håp da, fint det posten du er skarp..

#22 En sidste løsning kunne i øvrigt være at bruge Word online
Helt enig i dette god ide det. Dette er faktisk Arne helt enig i også, har ikke peiling om Mac tåler den?

#24 posten igjen  men personligt vil jeg anbefale office 2016
Dette er jeg faktisk også enig i men dette går ikke rett hjem han har jo Mac?
Å sette seg opp i mot Mac folk ingen god ide det.

Da kom min Tanke jeg forsøker å læse men virker som jeg har læse vansker er 80 år ser du?

#26 Du har så rett derfor skrev jeg dette.

#27 men sliter du med å læse du også? Så ok Alle har vi problemer ser du.
posten og Arne stiller opp vet du og vi prøver og hjelpe vi, var det feil kanskje?

#29 Jeg prøver å sette ting lidt på spissen jeg om du læser dette det vet jeg jo ikke.

#30  Jeg spør hva har ikke jeg lest og forstått, Tråstarter spør om noe jeg håper inderlig han kommer i mål. Det er hvor plikt og hjelpe han og det med en stor glede vi gjør dette.
Som Forsker inrømmer jeg at feil kan gjøres dette er helt  Lov det å når man har deg kan man se ting fra flere sider, og egentlig er du en dyktig hjelper skulle bare mangle også du er jo Expert.

Men jeg som  bare er Forsker har Lov å bomme lidt.  Husk det er 2 års utdannelse for å bli Ekspert.

Hadde du vert her skulle jeg spandere et glass øl på deg ser du.
Men vi møtes nok igjen å det gleder jeg meg til vi har en plass her begge, og jeg tok ditt svar med godt humør.
Arne
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. oktober 2017 - 12:40 #32
@Arne - du må læse noget forkert...:

#14->#16 finder vi ud af at 2008, og dermed produktnøglen er til Mac, men migmigogattermig bruger PC.

#3 spørges der efter en gratis udgave.

Længere er spørgsmålet egentlig ikke...
Avatar billede 450025 Ekspert
27. oktober 2017 - 13:13 #33
Ja ok jeg læser forkert, godtar den.
Du har Open Office Libreoffise la oss ikke krangle om det da, disse er Gratis begge 2,

Om dem går på Mac har jeg ingen aning om var ikke det dette Tråstarter spurte om.

Ok, Har man råd til Mac så passer ikke disse inn i hele Tatt om dem er aldri så mye Gratis. Det fatter vel du også?
Arne
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2017 - 13:53 #34
Arne Mathiesen, jeg har en pc, har ikke råd til Mac.... Og jeg har skrevet længere oppe i tråden, at der er tale om PC.
Avatar billede 450025 Ekspert
27. oktober 2017 - 14:05 #35
Du flott jeg har ikke råd jeg heller å hva skal vi med Mac.
Vi har Win10 i - allfall jeg og så har jeg Word 2016, Å alle Gamlinger jeg hjelpe fraråder jeg Mac dem har mer penga en meg ok, mitt svar skal Dere henge med så bruk Windows.
Dette er veien til et bedre liv når man har passert 70 ser du.
Arne.