Avatar billede volvo164 Juniormester
27. oktober 2017 - 21:36 Der er 4 kommentarer og
5 løsninger

acer orm

Jeg har en acer ældre model med windows 7 hvor explore lukker alt hvad vi vil gøre. ville installere en explore downlount fra anden pc og ville installere men der stoppede explore igen og sagde firewall  at det ikke var sikker hvordan reinstalerer jeg da f9 og f11 ikke virker?
mange hilsener Carsten den fortvivlende om der skal en hard disc til
Avatar billede jalved Ekspert
27. oktober 2017 - 21:56 #1
Kan du starte i fejlsikret tilstand?

Med Explorer mener du så at skrivebordet lukkes ned konstant - eller at det er Internet Explorer, som lukker ned?
Avatar billede volvo164 Juniormester
27. oktober 2017 - 22:00 #2
det er internet explorer og firewall i windows der stopper alt hvad jeg vil og kan ikke få lov til at updater noget
Avatar billede jalved Ekspert
27. oktober 2017 - 22:27 #3
Hvad er det, du gerne vil opdatere eller geninstallere?

Har du forsøgt at slå firewall'en fra?

Har du prøvet at gå på nettet med en anden browser?

Har du forsøgt at starte i fejlsikret tilstand? Tryk F8 gentagne gange, når du starter og vælge fejlsikret tilstand.
Avatar billede milter Ekspert
27. oktober 2017 - 22:28 #4
Har du prøvet at bruge Google Chrome eller Mozilla Firefox

https://www.google.com/chrome/browser/desktop/index.html
https://www.mozilla.org/da/firefox/new/

Hvilket antivirusprogram bruger du, og er det opdateret?
Avatar billede volvo164 Juniormester
27. oktober 2017 - 23:29 #5
Jeg har prøvet at hente chrome men kan ikke få lov til at installere den da windows icon den med det røde skjold  afbryder også selvom jeg vil køre office 7 ind som jeg har købt lukker den af . ville rentable c drev som jeg heller ikke kunne få lov til da den ville have en kode og  det har jeg aldrig været ud for før og mcafee antivirus kommer ikke med nogen fejl men kan heller ikke få lov til at opdater den mere
Avatar billede jalved Ekspert
27. oktober 2017 - 23:51 #6
Det lyder som om din firewall lukker for alting.

Måske kan du have fået snavs, men hvis Mcafee kører på den uden at finde noget, så står det sikkert ikke helt slemt til.

Kan du få lov til at hente og køre en Malwarebytes? Prøv det.

Synes stadig, du skal prøve at starte i fejlsikret tilstand også.

Har du forsøgt at slå din firewall fra?
Avatar billede volvo164 Juniormester
28. oktober 2017 - 00:05 #7
det vil jeg prøve imorgen takker henvendelserne
Avatar billede CRKrogh Ekspert
28. oktober 2017 - 11:12 #8
Som det ALLERFØRSTE bør du nok sikre dig, at systemfiler er intakte:

Tryk [Win+X]
Vælg "Windows Powershell (Admin)" eller "Kommandoprompt (Admin)"
Skriv [sfc /scannow] efterfulgt af [Enter].
Vent på at den bliver færdig og genstart.
Avatar billede volvo164 Juniormester
29. oktober 2017 - 23:25 #9
jeg vil takke alle der prøvede at hjælpe mig og har løst problemet med at installerer
en anden windows for da jeg fik mcafee op at køre var der 55 fejl i registrerings databasen så startforfra men tak til alle der var villige til at hjælpe mvh volvo ikke nørd
skrevet i  god mening