Avatar billede jalved Ekspert
27. oktober 2017 - 23:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvad er QuickSupport i TeamViewer?

Jeg prøver at sætte mig ind i TeamViewer og få logikken omkring programmet til at falde på plads.

Hvad er forskellen på at bruge alm. fjernstyring i TeamViewer og så QuickSupport?
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2017 - 00:23 #1
TeamViewer til Windows
Opret indgående og udgående fjernforbindelser til support i realtid eller for at få adgang til andre computere. Deltag i møder og præsentationer, chat med andre personer eller grupper, eller foretag videoopkald. Når du har downloadet og installeret softwaren, er du klar med første session i løbet af et øjeblik.

TeamViewer QuickSupport
Dette lille kundemodul, der er optimeret til strakssupport, kræver ikke installation eller administratorrettigheder — download blot, dobbeltklik, og oplys det angivne ID og adgangskoden til din supporter.

TeamViewer QuickJoin
Det er let at deltage i møder eller præsentationer med dette kundemodul. Det kræver ikke installation eller administratorrettigheder — du skal blot downloade, dobbeltklikke, og indtaste de sessionsdata, du har modtaget fra din mødearrangør.
Avatar billede jalved Ekspert
28. oktober 2017 - 12:14 #2
Hej rasmus64745

Det var egentlig en meget fin oversigt.

Jeg kunne ikke helt forstå, hvad QuickSupport kunne ift. til den alm. TeamViewer. Men humlen er tilsyneladende, at den der skal have fikset sin computer IKKE behøver have TeamViewer liggende på computeren i forvejen - eller at installere det.

Man kan nøjes med at hente QuickSupport-modulet, klikke på det - og så er man i gang. Men der skal stadig være en samtale mellem den er skal have fikset computeren - og den der skal hjælpe - så der kan oplyses kode og ID for at forbinde computerne.