Avatar billede ZeBa Ekspert
28. oktober 2017 - 03:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mit TV er i UDU : LG UHD LED Smart TV 55SJ810V

Fik det i går og har endelig fået det til at fungere - MEN når jeg vil se TV, viser den denne skærm: Fejl under optagelse. Der skete en ukendt fejl, da optagelsen skulle startes.
- Jeg har prøvet at slukke det mange gange - uden resultat. Jeg kan fint se NetFlix mv.
Hvad H...... gør jeg??
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2017 - 08:07 #1
jeg ville gå tilbage til butikken med det
måske forventer den at der er koblet en disk til så den kan optage.
måske er der fejl i den interne ram
Avatar billede 220661 Ekspert
28. oktober 2017 - 08:32 #2
Hvilken kanal har du optaget?
Er det en betalings kanal er det ikke sikkert du kan optage på grund af ophavsret.
Mit tv kan blandt andet ikke optage på TV2 på usb med Boxer.
Der står: "På grund af tidsbegrænsning er det ikke sikkert at indhold er tilgængeligt"
Avatar billede ZeBa Ekspert
28. oktober 2017 - 12:55 #3
Jeg har ikke optaget noget. Hvis jeg har, er det ved en fejl.
Avatar billede jalved Ekspert
28. oktober 2017 - 13:12 #4
Kan du nulstille det - eller bliver det for krævende, hvis du allerede har siddet og justeret diverse indstillinger?
Avatar billede kurtba Ekspert
28. oktober 2017 - 13:14 #5
Prøv at nulstille det til fabriksstandard og start så op igen.
Avatar billede ZeBa Ekspert
29. oktober 2017 - 00:54 #6
#5: Har jeg gjort