Avatar billede charley78 Novice
30. oktober 2017 - 16:17 Der er 2 kommentarer

kan nogen se hvad der er sket? Bølger og foto kan ikke længere ses!

Hvem kan hjælpe med at finde ud af hvorfor denne side ikke viser et smukt portræt og en smuk og underholdende en vandeffekt (som man kan lege med) ovenpå længere?
http://yes-yes.dk/LotteArnsbjerg/2/index-refleks.html
Avatar billede jalved Ekspert
30. oktober 2017 - 16:47 #1
Jeg får en fejlmeddelelse på Java :-)
Avatar billede jalved Ekspert
30. oktober 2017 - 16:53 #2
I Chrome er der sort skærm, i Firefox kommer der en fejlmeddelelse på java.

Prøv og skift browser, hvis du gerne vil se fejlmeddelelsen.