Avatar billede hanibald Mester
01. november 2017 - 23:07 Der er 3 kommentarer

Responsive: bredde på viewport

Aktivitet: Udvikling af responsive website på windows10, apache, local host og desktop skærm:

Hvordan kan jeg fra browser på desktop skærmen simulere forskellige størrelser viewports? Skal både kunne vise de enkelte sider i forskellige (gerne dynamiske) størrelser viewports og px-størrelsen på den aktuelle viewport.
Avatar billede keysersoze Guru
01. november 2017 - 23:33 #1
Brug developer toolbaren (F12) i Firefox eller Chrome og benyt deres responsiv-visning funktionalitet.
Avatar billede Slater Ekspert
02. november 2017 - 08:31 #2
Genvej: Ctrl+Shift+M i begge browsere. I Chrome kræver det at developer-toolbaren er synlig først, i Firefox behøves det ikke.
Avatar billede hanibald Mester
02. november 2017 - 22:13 #3
Tak for hjælpen